Packning


Packning pågår..

Shit förstår ni att jag åker imorgon? Jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag kommer vara i Asien i två månader framöver.

Jag tänkte dela med mig av min packlista.

Kläder:
- 3 par shorts
- 8 st linnen
- 1 sovlinne + sovshorts
- Trosor
- Bh
- 4 st bikinis
- Löparskor

Viktigt:
- Pass
- Pengar (Baht och Dollar)
- Kontokort
- Bankdosorna
- Legitimation utöver passet
- Papperskopia av passet
- Servicekort för reseförsäkring

Toalettartiklar:

- Sminkborttagning + ansiktsvatten
- Schampo + balsam + duschcreme
- Tandbortste + tandkräm
- Plackers
- Rakhyvel
- Deo
- Parfym
- Smink
- Toffsar + hårspännen
- Solskyddsfaktor
- P-piller
- Ipren
- Dimor
- Åksjuketabletter
- Myggmedel + myggsalva
- Handduk
- Pincett
- Nagelsax
- Nagellack

Övrigt:

- Padi-kort (Dykcert)
- Mobil + laddare
- Systemkamera + laddare
- Kamera + laddare
- Minneskort
- Minneskortläsare
- Ipod + laddare
- Kortlek
- Resekudde (För nacken)
- Reselakan
- Ficklampa
- Solglasögon
- Nål och tråd
- Mask + snorkel + drybag + loggbok
- Högtalare
- Sax
- Böcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0