Packning pågår...

Japp så var det dags igen :)

Jag köpte en ny resväska idag. Precis lagom stor eftersom min förra i den storleken är trasig och själva väskan vägde rätt mycket. Nu köpte jag en jätte lätt väska i tyg, 199 kr på Coop. Passar perfekt för 1 veckas resor, den är 60 cm hög.

Alla tycker att jag borde vara proffs på att packa, men jag är verkligen dålig. Jag vet aldrig vad jag ska ha med mig och packar alltid alltid för mycket. Nu ska jag packa för en vecka i Milano. Dem första dagarna ska det vara bra väder men sen ska det regna :/ Då måste man packa för både och. Jag får plocka fram och plocka bort tills allt får plats plus att den gärna får väga under 15 kg eftersom jag säkert kommer att shoppa något där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0