LONDON PART V

Här kommer de sista bilderna från min underbara vecka i London hos Kristin. Sista dagen gick vi och åt frukost, laxbagel igen, mums! Sen innan jag tog bussen till flygplatsen satte vi oss på ett mysigt Starbucks nära busshållsplatsen.

LONDON PART IV

På tisdagen mötte jag upp Charlotte som jag träffade på Kuba för en lunch och sen mötte jag upp Kristin och Mathilda igen. Vi promenerade neråt och över floden för att gå på en konstutsällning på TATE Museum of Modern Art, Damien Hirst. Det var en fantastisk utsällning med mycket tankar kring liv och död. Efter uställning gick vi och åt koreanskmat på en restaurang. Det var jätte gott fast både jag och Kristin gav upp pinnarna och beställde in bestick och så fick vi hjälpa av servitören, han visade oss hur vi skulle äta det vi hade beställt tillsammans. Väldigt gott var det iallafall.

LONDON PART III

Vi startade dagen med kaffe och shopping. På eftermiddagen blev det vin, öl och pizza i Covent Garden. På kvällen gick vi på teater, The Sunshineboys för att sen avsluta kvällen på ett uteställe i närheten av där Kristin och Mathilda bor.

En jätte fin dag!

LONDON PART II

Söndagen startade vi med en underbar frukost på The Breakfast Club med laxbagel och smoothie. Därefter tog vi oss ner till London bridge för att fira Queen's jubilee. Det var jätte mycket folk och trångt och efter en stund gav vi upp eftersom vi ändå inte såg något av båtarna som åkte på floden. Vi tog en oss vända in på Primark innan vi tog oss hem i regnet.

LONDON PART I

Eftersom Kristin jobbade de första dagarna jag var i London fick jag roa mig utan henne. Jag tog sällskap med hennes roommate in till Oxford Circus där jag sedan mötte upp Chris som jag och Kristin träffade i Grekland för 5 år sedan. Det var jätte roligt att träffas igen och vi satte oss på Starbucks och pratade igenom våra liv.

Första dagarna var det mycket som hände och en del stressigheter med en flytt som ägde rum precis när jag var där. Men på lördagen jobbade Kristin sin sista dag och då kunde vi unna oss en riktig utekväll och inviga den nya lägenheten.

JUNE 1, EL PASO, LONDON

Update from London

Jag och Kristin satte oss på mysiga El Paso och åt fajitas och bara pratade och umgicks utan att göra det genom en datorskärm. Har verkligen saknat min vän.