16 feb, Koh Tao

Hej.

Vi ar fortfarande pa Koh Tao. Sen sist jag skrev har vi firat Alla Hjartans dag med BBQ och Singha och vi har varit ut och dykt :) Skit kul att dyka igen, det var sa lange sen sist. Jag hangde med Hanna och Micka pa deras sista tva Open Water dyk. Vi sag en riktigt stor triggerfish, annars sag vi inte sa jatte mycket som jag inte sett forut.

Efter dykningen som vi gjorde igar, var vi helt slut sa det blev inte mycket sol, mer sov i skuggan. Sen gick vi och at middag pa ett riktigt local stalle med jatte billig thaimat och sen borjade vi festa. Vi gick till Lotus bar och dar traffade vi Sean, Tom och Gareth som vi traffade sist vi var ute. Vi hade verkligen en as rolig kvall. Kunde inte ha blivit battre :)

Imorgon aker vi vidare till Koh Phangan for nagra dagar och ga pa Full Moon Party den 19 feb. Ska bli grymt roligt plus att vi ska mota upp Pontus som jag traffade forra aret pa resan. Kommer bli bra dagar framover :)

Jag hoppas att ni mar bra dar hemma aven om det ar valdigt kallt. Kommentera garna om ni laser, sa roligt att hora ifran er :)



Hanna & Michaela

Valentine's day

Diving

Lovely Koh tao

Micka :)

Sean got kissed by a ladyboy, haha

Sean & Josefin

Gareth

The englishboys and Hanna

Seaman

Koh Tao

Drunk dog

Hahah, dressout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0