17 feb, Forsta kvallen pa Koh Phangan

Hej.

Vi kom fram till Koh Phangan efter en jobbig battur fran Koh Tao. Jag blev seasick och spydde i en plastpase, haha. Ja, nu vet ni det iallafall. Det var inte en sa rolig battur, tur att den bara var 2 timmar lang. Nar vi kom fram till Koh Phangan fick vi en karta med massa telefonnummer till hotell, sa vi borjade ringa runt for att hora om dem hade plats for oss. Till slut fick vi tag i tva bungalows for 500 baht styck. Jatte bra. Det var en lite jobbig vag upp, men vi var grymt nojda anda.

Jag har val berattat om Sean, Tom och Gareth (engelsman) som vi traffade pa Koh Tao? Vi motte iallafall upp dem pa Cactus bar pa kvallen och hade en jatte grym kvall tillsammans. Jag traffade ocksa Petra som jag traffade i Laos forra aret, jatte kul att traffa henne :)

Pappa skrev att det hade blivit lite mycket festbilder, men det ar ju innan Full Moon party sa det har blivit en hel del fest. Ni som inte vill kika pa festbilder kan stanga ner nu :P



Jag och Petra

Tom hade fatt en sol pa ryggen for 300 baht

Vi traffade Marcus och Erik fran Vasteras :)

Johnny, var bucket kille :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Förstår du hur jävla soft du har det?? Baaaara roligt och sköna grejer heeela dagarna! :))) Jag vill också, inte sitta o plugga! Känn verkligen efter hur nice det är.. för det är det inte med -3 och blask :P

2011-02-22 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0