NEW YORK PART V

 
Sista dagen. Vårt flyg skulle gå senare på kvällen men vi gick upp tidigt för att åka till Rockefeller Center och titta på utsikten. Det var inga köer alls vilket var super skönt och utsikten var fantastisk, speciellet häftigt var det att se Central Park uppifrån. Efter vårt besök på Top of the Rock gick vi till Central Park en liten stund.
 
Min New York resa var super bra och jag vill verkligen åka tillbaka en dag!
 
Mina tips efter den här resa är att kika på om ni kan hyra lägenhet istället för att bo på hotell. Vi betala priset av ett ganska billigt hotell och bodde helt underbart!
Mitt andra tips är High Line. Jag tyckte verkligen att det var en sån fin idé att förvandla den här gamla järnvägen till en park och promenadstråk.
Meatpacking District och West Village är definitivt mina favorit områden under min trip till New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0